Modolando Azja by Soo-hwa Kang


Korean-Asian-Fashion-Shopping-Mall-00006-266

 

Każdy zachwyca się na pewno modą prosto z Południowej Korei, a dokładniej z Seulskich ulic.

A gdyby tak również w Polce każdy Kpoper miał możliwość korzystania z tych dóbr?

I tak wchodzę ja.

Mam na sprzedaż torby eco z grafiką zaprojektowaną przeze mnie, czyli Soo-hwa Kang. Grafika na torbach inspirowana była Młodymi Ulzzangami, a także polskimi fanami Kpop i nie tylko. Grafika na torbie nie jest spieralna, więc nie trzeba się martwić o jej zniszczenie (nie jest to naklejka). Cały nadruk jest robiony ręcznie przeze mnie specjalnymi farbami do tkanin. Torby mają moją własną metkę z moim logiem. Jeżeli ktoś był by chętny jest mozliwosc zamawiania toreb indywidualnie.

Informacje o torbach:

Wymiary: 38×42 z długą ( 78 cm ) rączką (Mieści A4)
Surowiec: bawełna naturalna
Kolor: ECRU

Cena: 20 zł + koszt przesyłki lub odbiór osobisty w Białymstoku

*koszt przesyłki od 8,50 zł w zależności od ilości sztuk, więcej informacji oraz zdjęć na priv na FACEBOOKU – Soo-hwa Kang.

DSC_0425 DSC_0446 DSC_0496 DSC_0529 DSC_0572 DSC_0618

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na zdjęciach może odcień czarnej farby się różnić, przepraszam za jakość światła i zdjęć (w następnej notce to się zmieni).

Zainteresowanych zapraszam do zakupu, a resztę życzę miłego wieczoru i do zobaczenia w nowej notce z kolejnymi projektami.

 

:3

tumblr_n31ygpwwsg1qbl57qo1_500

Dodaj komentarz